joi, 12 septembrie 2013

Rulouri de scortisoara cu glazura din crema de branza



Detalii pe www.prajituriacasa.ro
COMANDA ACUM -> 0766.441.007 sau prajitura.ta@gmail.com

Imi place foarte mult scortisoara asa ca in bucatarie se pregateau in mare parte deserturi cu scortisoara. E
drept, mirosul si gustul scortisoarei ma trimite imediat cu gandul la iarna si Craciun. Nu imi place iarna asa ca ma bucur doar de gustul intens. Prajiturile cu scortisoara la noi in casa nu se fac doar de sarbatori ci si de ziua mea, de 1 mai, pentru ca e soare, pentru ca a inceput scoala, pentru ca suntem bucurosi sau pentru orice alt motiv gasiti. :)

Asa ca ma apuc de treaba cand am pofta si pregatesc un aluat din faina, drojdie, unt zahar si lapte. Cat il las la dospit pregatesc umplutura din unt zahar si scortisoara, incing cuptorul si ma apuc sa intind aluatul si sa pun umplutura. Il rulez, il tai in bucati si il dau la cuptor. Cand sunt gata, imediat ce le-am scos de la cuptor le dau cu glazura din crema de branza, lamaie si portocala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu