joi, 12 septembrie 2013

Ghiocel

Ghiocel sau prajituri mexicane pentru nunta



Detalii pe www.prajituriacasa.ro
COMANDA ACUM -> 0766.441.007 sau prajitura.ta@gmail.com

Mult timp m-am gandit cum sa denumesc acest desert care se serveste la nuntile mexicane. Reteta o am de la un prieten care studia in Londra pe vrema cand eu locuiam acolo. Mi-am amintit de reteta zilele trecute asa ca am cautat mai multe informatii pe net. Am descoperit ca aceeasi reteta se face si in Italia, Rusia, Vietnam, iar numele l-am ales multitudinea de denumiri ale acestei prajituri. In Mexic se servesc la nunta dar in alte tari la diferite ocazii si nu numai. 

Aceste bile rotunde de unt cu nuci tocate sunt usoare si se topesc in gura. Se obtin dintr-un aluat delicat de unt, zahar, faina si nuci tocate. Se dau la cuptor si se servesc pudrate cu zahar. Secretul sta in unt care ii ofera textura finala. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu