marți, 10 septembrie 2013

Marshmallow

Marshmallow pentru petreceri



Detalii pe www.prajituriacasa.ro
COMANDATI ACUM -> 0766.441.007

Am postat o fotografie pe Facebook alaturi de care am scris ca ne-am jucat in bucatarie cu marshmallows pe care le-am invelit in ciocolata cu lapte si le-am ornat cu decor colorat si cocos verde. Le-am gustat, ne-au placut si le-am livrat gratuit clientilor care urmau sa isi primeasca comanda in ziua respectiva. Se pare ca au fost apreciate nu numai de clientii care le-au primit si care le-au si gustat asa ca, rapid, am primit comenzi de cate 50-100 de astfel de marshmallow invelite in ciocolata si ornate in diferite culori. 

Marshmallow cu istorie

La scara larga sunt confectionate din zahar, sirop de porumb, apa, gelatina, acoperite cu amidon de porumb. Noi le facem si in casa din albusuri de ou, apa, zahar, gelatina si amidon la care adaugam esente si/sau colorant. Initial au servit ca medicament impotriva durerilor in gat deoarece extractele mucilaginoase provin din radacini de nalba. Radacinile de nalba se folosau si in Egiptul Antic cand, amestecate cu miere, se foloseau tot impotriva durerilor in gat. Mai tarziu, in Franta, siropului de nalba i-a fost adaugata bezea din albus de ou si apa de trandafir. De aici pana la traditionalele marshmallows a fost un singur pas. Cofetarii din Franta au extras seva din radacina de nalba si au dezvoltat reteta actuala, adaugand albusuri de ou sau gelatina si amidon de porumb. 

Fondant din marshmallow

Noi facem si fondant din ele pe care il folosim la imbracat torturi sau, un fel de ChupaChups Lollipop. Pentru lollipop facem bile din ciocolata de casa pe care o invelim in fondat, o infigem intr-un bat de acadea si o livram pentru petreceri. Pentru o oferta de pret in ceea ce priveste marshmallows de casa si lollipops din ciocolata invelite in marshmallows va rugam sa ne contactati. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu